Άρτεμις Μοναχογιού: Οι επιχειρήσεις, το Dragons Den και η Bion

Άρτεμις Μοναχογιού

Η Άρτεμις Μοναχογιού είναι μια από τις πιο δυναμικές και εμπνευσμένες παρουσίες της τρίτης σεζόν του «Dragons Den Greece». Η όμορφη και αποφασιστική επιχειρηματίας κατάφερε όχι μόνο να ξεχωρίσει με το πάθος και τη γνώση της, αλλά και να εξασφαλίσει συμφωνία με τους Έλληνες επενδυτές για την εταιρεία της, τη Bion – ένα brand που ήρθε για να αλλάξει τα δεδομένα στα προϊόντα γυναικείας περιόδου.

Η Άρτεμις Μοναχογιού είναι η ιδρύτρια της Bion, μιας πρωτοποριακής εταιρείας που σχεδιάζει και διαθέτει σερβιέτες φιλικές προς το περιβάλλον, χωρίς χημικά και αρώματα, 100% vegan και cruelty-free. Το όραμά της ξεκίνησε από μια πολύ προσωπική ανάγκη: να βρει ένα προϊόν περιόδου που να καλύπτει ουσιαστικά τις ανάγκες της, ειδικά σε περιπτώσεις έντονης και πολυήμερης ροής. Βλέποντας ότι στην ελληνική αγορά υπήρχε τεράστιο κενό, αποφάσισε να δημιουργήσει το προϊόν που δεν μπορούσε να βρει.

ΜΑΘΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ BIG BROTHER

Οι σερβιέτες της Bion είναι λεπτές, απορροφητικές, με ελάχιστη χρήση πλαστικού και μηδενικές διαρροές. Είναι σχεδιασμένες για να προσφέρουν άνεση και ασφάλεια, ανατρέποντας όλα όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα για την άβολη εμπειρία της περιόδου. Το πιο σημαντικό όμως είναι πως η Άρτεμις Μοναχογιού κατάφερε να ανοίξει έναν δημόσιο διάλογο γύρω από ένα θέμα που εξακολουθεί να θεωρείται ταμπού.

Όπως εξηγεί στο podcast της, η περίοδος πρέπει να σταματήσει να αντιμετωπίζεται ως κάτι ντροπιαστικό ή βρώμικο. «Πρέπει να μπορούμε να λέμε τη λέξη περίοδος και σερβιέτα χωρίς να ντρεπόμαστε. Όχι “είμαι αδιάθετη”, αλλά “έχω περίοδο”», τονίζει χαρακτηριστικά.

Στην ερώτηση αν θα πουλούσε ποτέ την εταιρεία της, η Άρτεμις Μοναχογιού απαντά ξεκάθαρα πως θα το σκεφτόταν μόνο υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις: αν η εταιρεία συνέχιζε να υπηρετεί τον σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε και αν εξασφαλιζόταν η ποιότητα των προϊόντων.

Η δυσπιστία των καταναλωτών απέναντι σε νέα προϊόντα, παρότι τα υπάρχοντα δεν τους καλύπτουν πλήρως, είναι ένα ακόμα θέμα που θίγει. Όπως λέει, «είμαστε συνηθισμένοι στο μέτριο, και φοβόμαστε να δοκιμάσουμε κάτι νέο – ακόμη κι αν αυτό υπόσχεται κάτι καλύτερο».

Η Άρτεμις Μοναχογιού δεν είναι απλώς μία επιχειρηματίας. Είναι μια γυναίκα που κατάφερε να μετατρέψει μια προσωπική δυσκολία σε ευκαιρία και να δημιουργήσει ένα προϊόν με κοινωνικό αντίκτυπο. Το όνομά της, αλλά και η εταιρεία Bion, ήρθαν για να μείνουν και να μας θυμίσουν πως η καινοτομία ξεκινά από τις πραγματικές ανάγκες της καθημερινότητας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Χριστιάνα Ψηλογένη – Ο τελικός του MasterChef και οι ατάκες “φωτιά”

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...