Facebook

Αλλαγή έγινε στο Facebook που λίγοι παρατήρησαν, καθώς η Meta πήρε την απόφαση να αλλάξει το logo του μέσου κοινωνικής δικτύωσης.

Πλέον το λογότυπο είναι πιο σκούρο μπλε, με μερικές μικρές τροποποιήσεις η Meta θεωρεί ότι είναι “πιο τολμηρό, ηλεκτρικό και διαχρονικό”, ενώ η εταιρία ανέφερε ότι η αλλαγή του χρώματος έχει μία “πιο σαφή έκφραση του βασικού μπλε χρώματος του Facebook”.

Μάλιστα άλλαξαν το logo σε πεζό “f” για “εντονότερη αντίθεση για να ξεχωρίζει το “f”. Ο διευθυντής σχεδιασμού στο Facebook, Dave N, δήλωσε ότι: 

“Θέλαμε να διασφαλίσουμε ότι το ανανεωμένο λογότυπο θα είναι οικείο, αλλά παράλληλα δυναμικό, γυαλιστερό και κομψό. Αυτές οι μικρές, αλλά σημαντικές αλλαγές, μας επέτρεψαν να επιτύχουμε οπτική ισορροπία με μια αίσθηση κίνησης προς τα εμπρός”.

Τσέκαρε και αυτά:

Ράνια Τζίμα: Το βιογραφικό, η ηλικία και ο γάμος της με τον Γαβριήλ Σακελλαρίδη 

Ταξίδι εξωτερικό: Τέσσερα τιπς αν ταξιδεύεις για πρώτη φορά