Μαξ Φερστάπεν

Μαξ Φερστάπεν: Το 2 ο Grand Prix του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, που πραγματοποιήθηκε στην πίστα του «Jeddah Corniche Circuit» της Σαουδικής Αραβίας, μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, το Σάββατο 9 Μαρτίου από το ΑΝΤ1+ και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1.

Μεγάλος νικητής, και πάλι,  ήταν ο Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος αναδείχτηκε ως ο απόλυτος κυρίαρχος του αγώνα.

Το ANT1+ πραγματοποίησε, επίσης, για πρώτη φορά στην Ελλάδα το «F1 Kids», μια παράλληλη ζωντανή μετάδοση του Grand Prix με γραφικά και ηχητικά εφέ ειδικά διαμορφωμένη για τους μικρούς φίλους της Formula 1. Στην περιγραφή ήταν η Μαρία Ανδρεάδη και η 11χρονη Ολίβια Σεϊτανίδη.

ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 2 ο GRAND PRIX ΤΗΣ ΣΑΟΥΔΙΚΗΣ ΑΡΑΒΙΑΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 9 ΜΑΡΤΙΟΥ

Στο 2 ο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας, δεν παρακολουθήσαμε καμία ανατροπή, ενώ για δεύτερη φορά, φέτος, είδαμε την απόλυτη κυριαρχία της Red Bull. Ο Φερστάπεν πήρε τη 2 η νίκη του, σε ισάριθμους αγώνες φέτος, ο Πέρεζ ήταν και πάλι 2 ος και η Ferrari πήρε την 3 η θέση, αλλά αυτή τη φορά, με οδηγό τον Λεκλέρκ.

Ο Μονεγάσκος εξασφάλισε το πρώτο του βάθρο στη φετινή σεζόν, αλλά ήταν ξεκάθαρο ότι η Ferrari δεν είχε το ρυθμό να απειλήσει τη Red Bull.

Ένα άλλο στοιχείο που αξίζει ιδιαίτερης μνείας στον αγώνα είναι η μεστή οδήγηση του 18χρονου Oliver Bearman, που κατάφερε να πάρει τους 6 βαθμούς της 7 ης θέσης για λογαριασμό της Ferrari.

Αλάνθαστος ήταν ο νεαρός ταλαντούχος Βρετανός, που εκμεταλλεύτηκε το στραβοπάτημα του Stroll.

Το ρίσκο των Hamilton και Norris, δεν βγήκε και έτσι, κατάφερε προσπερνώντας στα ίσα τον Tsunoda, να πλασαριστεί εν τέλει στην 7 η θέση. Στον τελευταίο γύρο, με το πέσιμο της καρό σημαίας, ο Leclerc διασκέδασε τις εντυπώσεις σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο με τη Ferrari.

Η τελική κατάταξη του 2 ου Grand Prix στη Σαουδική Αραβία έχει ως εξής:

Ο μεγάλος νικητής, Μαξ Φερστάπεν, μετά το τέλος του αγώνα, δήλωσε: «Ήταν γενικά ένα φανταστικό Σαββατοκύριακο για όλη την ομάδα, αλλά και από την πλευρά μου, ένιωσα πολύ καλά με το μονοθέσιο, που βασικά ήταν το ίδιο στον αγώνα.

Το δεύτερο και τελευταίο μέρος, ήταν λίγο μεγαλύτερο από ό,τι θα θέλαμε, αλλά με το Safety Car, έπρεπε να το κάνουμε. Έτσι, στους τελευταίους γύρους, με κρύα ελαστικά, γλιστρούσα, αλλά είχαμε καλό ρυθμό, οπότε μπορούσαμε να το διαχειριστούμε αρκετά καλά. Συνολικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος».

Τσέκαρε κι αυτά: